Miért ajánlatos az éjjeliszekrényen aszpirint tartani? dr.IMMUN http://drimmun.com/ideggyogyaszati-betegs.. A stroke felismerése. (Néha nehéz beazonosítani a stroke jeleit. Magas vérnyomás A Wikipédiából, a szabad enciklop...Keresd Magad Degeszre - Ebből Te sem maradhatsz ki!http://kmdholding.com/hu0hsp8 Csatlakozz Te is a Mandura csapatához! ORSZÁGOS MENTŐSZOLGÁLAT. MASSZÁZS.Reflexpontok Masszázs technikák Masszázs ... Kókuszolaj kezelés Bio kókuszolaj Kókuszolaj típus... SuliKatTermészettudományEgészségGyógymód A sztrók ... A sztrók megelőzése. A "Sztrók" tünetei. Vérnyomáscsökkentő gyógynövények. Sztrók - egy komoly betegség, amely lebéníthat. A hiperbár terápia hatása a problémás sebekre, fek... ízületi gyulladás -- SZTROK CUKOR BETEGSÉG MAGAS VÉRNYOMÁS : ízületi gyulladás

Népszerű bejegyzések

2011. február 12., szombat

ízületi gyulladás


Cukorbetegség közösség legfrissebb történetei

Cukorbetegség közösséghez csatlakozhat Ön is! Értesítjük a közösségben született új történetekről!Történetek: 26 - Tagok: 107

az én történetem

Téma címkék: Cukorbetegség   

Cukorbetegség kezelhetö.
Maga a betegség nem olyan szörnyű, ahogy előadják. Igen, súlyos lehet, ha nem kezelik! A cukor szint a hasnyálmirígy működéssel függ össze. Ha a hasnyálmirigy kezelve van a cukor szintet is kordában lehet tartani. A barátnömnél így előzték meg a cukorbetegséget. Hasfájásra panaszkodot, elment egy kivizsgálásra. . A vizsgálat során kiderült, hogy nem csak gyomor próblémája , hanem kialakulóban volt már a cukorbetegség is nála . A vizsgálatot egy különös gépen végezték. A csúcs az volt hogy a gép akár 2-3 hónappal előre diagnosztizál, szűri a még csak lappangó, vagy épp kialakuló fázisban lévő problémákat. Így vették észre a kialakulóban lévő betegséget.
Teljes történet
2010.10.07 10:50 | Monika

Izületi gyulladás

Téma címkék: Cukorbetegség  , ízületi gyulladás  
Mindenki figyelmébe!
Tanulhatunk a betegség által? Igen, ha ez hihetetlen is!
Most 16 hónapja, hogy Amerikába utaztam. Teljesen egészségesnek hittem magamat, illetve már 21 éve vagyok cukorbeteg, de az inzulinpumpának köszönhetően teljesen jól voltam. Energiával teli, lendületes, tetrekész, nagyon mozgékony és mindig nyüzsgő embernek ismertem magam. Nem hittem volna, hogy ilyen hirtelen teljesen le fogok épülni. Amerikába bedagadt lábakkal érkeztem amit a hosszú repülőútnak tulajdonítottam. Megérkezésem után 2 nappal, reggel nem tudtam felkelni az összes izületem begyulladt, badagadt. Nem részletezem, de iszonyú 13 hónap következett...
Több korházat végigjártam, de eredményeim nem igazolták az állapotomat ezért mindenhonnét hazaküldtek, holott járni, fogni, magamat ellátni sem tudtam. Tolókocsit javasoltak. Szteroidot nem  tudtak alkalmazni, mert az anyagcserét felborította és a cukrom kezelhetetlenné vált. A rendszeres hányástól 10 kg fogytam  3 hét alatt, majd később még 5 kg -ot.  Az összes izmom elsorvadt, mert a gyulladás az egész testemet érintette. Egy év után odáig jutottam, hogy a saját  lábamat nem voltam képes megmozdítani egyedül, - csak édesanyám segítségével- szinte teljesen mozgáskorlatozottá váltam.
Időközben sok mindent kipróbáltam, de semmi nem segített. Az orvosi megoldások mellett alternatív gyógymódokkal is próbálkoztam kisebb-nagyobb sikerrel. Mindig visszaestem a lehetetlen állapotba, de a hitem és élni akarásom erős volt és ez segített át a legnehezebb napokon is. 50 évesen még éreztem, hogy lesz folytatás és a legnehezebb időszakban is mindig egészségesnek képzeltem magamat. Jó ismerősöm aki parapszihológus, hipnózisban a lelki okokat kezelte mert minden betegséget a lelki egyensúly felbomlására lehet visszavezetni. Életemet végiggondolva ez logikusnak tűnt és miután feltártuk azt, hogy miért kényszerültem "kényszer pihenésre" el is tudtam fogadni ezt a helyzetet. Magam is spirituális beállítottságú vagyok, így könnyebben elfogadtam az alternatív gyógymódokat.
Mígnem - barátnőm javaslatára - találtam egy termékcsaládot, aminek fogyasztását elkezdve 3 hét után felkeltem az ágyból ahol 13 hónapot töltöttem. Azóta 4 hónap telt el és elmondhatom, hogy napról - napra erősebb lettem szépen összeszedtem magam. Már újra szépen járok azt  tervezem, hogy ismét munkába állok. Vércukor értékeim 5-8 közöttiek és ami a legfontosabb most 8 egység inzulinnal adok kevesebbet mint korábban.
A termék család neve -remélem nem tilos itt leírnom- az Organic Mission. Azóta valóban misszináriusi tevékenységnek érzem, hogy ezt az esetet elmondva  segítsem azon betegtársaimat , akik szintén szeretnének meggyógyulni.  A készítmények 100%-os tiszta növényi kivonatok, amelyek olyan különleges technológiával készülnek, hogy terápiás célra megfelelnek. Nincs mellékhatásuk - a gyógyszerekkel ez a probláma - és az eljárásnak köszönhetően dózisbiztosak nem mint az egyéb étrendkiegészítők. Bármilyen betegségre van megoldás. pl: diabétesz, szív-érrendszeri probléma, depresszió, köszvény magas vérnyomás stb.
Tudom sokan vannak rajtam kívül akik falnak ütköztek, nem találnak megoldást egészségügyi probámáikra.Ha tudok segíteni azt szívesen megteszem itt az oldalon nyugodtan írhatnak/írhattok nekem. Nagyon belerágtam magam mind a betegségek lelki okait illetően ill. az organic készítmények tanulmányozásába. Persze tudományos orvosi háttér áll rendelkezésre a cégnél ha valaki igényelni. Mindenkinek minden jót kívánok! CsM






Teljes történet
2010.07.14 23:58 | csabam Hozzászólásai

Felelősség 1: Hogy néz ki egy cukorbeteg?

Téma címkék: Cukorbetegség   
Kisvárosom zeneiskolájában tanítottam azon a délutánon. A tanuló újból, és újból eljátszotta a feladott darabot, s a hibás hangokat beénekeltem neki. Tudtam kívülről minden hangját a kottáinak, s így tekintetem pásztázta az ablakom előtti tér történéseit.
Előttem a törött harang emlékeztetőjét a háborús emlékeknek, balra a városháza méltóságteljes épülete, s jobboldalon a református nagytemplom. Nicsak mit látok! Egy ember dülöngél a templom előtt biciklijével. Úgy tűnik részeg. A járda melletti akácfába belekapaszkodik, egy ideig tántorog, majd összecsuklik. Pont jó helyen dőlt ki a mámortól! -gondoltam. A járókelők nézik, majd arrébb mennek. Az öreg mozdulatlanul feküdt a fa tövénél. Talan elaludt! Néhany perc múlva jöttek a rendőrök, s később egy orvos. A tanuló hangszeres órája lejárt, és elment.
Egy járókelőtől megkérdeztem mi történt. -"Cukorbeteg volt szerencsétlen, és nem érkezett meg az orvosi ügyeletre. Meghalt. "-Borzasztó! Én pedig azt gondoltam, hogy részeg! Ha ott hagyom a gyereket egyedül gyakorolni, talán megmenthettem volna az életét! Itt halt meg a szemem előtt!. . . .
Teljes történet

Bőrtapasz cukorbetegségre

Téma címkék: Cukorbetegség   
Van-e már Magyarországon bőrtapasz a cukorbetegségre, és ha igen, helyettesíti-e az injekciót?
2010.01.28 23:23 | regos

Cukorbeteg sorstársaimnak

Téma címkék: Cukorbetegség   
Sziasztok!
Prohászka Noémi vagyok, 18 éves. Én 3 éves korom óta vagyok cukros, azóta szúrom magam. Előszőr anyu elvit az orvoshoz azzal, hogy állandoan alszok, még ülve is. Azt mondta az orvos hogy influenza, de utánna félórán belül a rohammentő vittt a korházba, ahol 3 napig voltam komában. 30-cas cukorral vittek be. Az egész családot megviselte, főleg hogy a családban nem volt cukros. Az orvosok azt mondták hogy mandula gyuladás hozta ki. Azóta sok megprobáltatáson mentem keresztül a kőzépiskolától kezdve csúfoltak, de meg probáltam túl tenni rajta magam.
Mindenkinek sok sikert kivánok.
Teljes történet

Mint jelent nekem cukorbetegnek lenni?

Téma címkék: Cukorbetegség   
Jankának hívnak, 22 éves lány vagyok. Pszichológiát tanulok pécsen. Én 17 évesen lettem cukorbeteg és gimnazistaként éreztem, hogy egyre csak fogyok 46 kiló voltam mikor kiderült a cukorbetegségem, teljesen véletlenül, mert arcüreg gyulladásom volt és utána kezdtem érezni, hogy állandóan szomjas vagyok és hogy egyfolytában eszem, főként édességeket, amikért alapvetően nem is voltam oda (mindig a fűszeres, sós ételeket szerettem :) és hogy közben meg nagyon lefogytam. Az arcüreg gyulladás után minidig elkaptam vmi éppen új vírust,uh az apukám azt mondta, hogy kérünk egy labort és végigjárjuk, hogy mitől lehet ez, hát így derült ki. Nekem elég magas volt a cukrom mikor befektettek (36), így pár napig intenzíven voltam, aztán egy hetet feküdtem bennt, míg beállították a vércukrom, a napi 5 kajától meg az infúziótól meg elég sokat híztam, nagyon rövid idő alatt, 55 kiló voltam mikor kijöttem a kórházból. Furcsa változás volt mindez, nálunk egyeltalán nem volt genetikai háttér, szóval más cukorbeteg a családban, én elég rendszertelenül evő típus volt sok nass rövid időközök az étkezéseknél, uh nekem az okozott nehézséget, hogy be tudjam tartani az étkezések közötti időt, meg ezt a rendszerességet (életmódváltást), még ha őszinte lehetek 5 év elteltével sem tudom azt mondani, hogy sikerül betartanom mindent, de én az édességekkel jól boldogulok, meg tudom állni, hogy nem eszek cukrosat, az egész családom átállt az édesítőszeres főzésre és sütésre, nincs az, hogy ez a Janka sütije, az meg a családé.... amiért áltlában az emberek, nem bírják betartani a diétát. Szóval ezért nagyon hálás vagyok a szüleimnek, meg az én drága nagymamámnak :) Én egy elfogadó típus vagyok, nem lázadtam az inzulin ellen mindig beadtam, viszont ez a kamasz kor a legrosszabb szerintem a betegség tényleges elfogadásában, én más módon lázadtam, pl bulikban nem tartottam be, hogy nem iszom alkoholt és egyszer volt is egy nagy hibám, egy szilveszterkor bekómáltam emiatt, mert nagyon stresszesen mentem el otthonról és nagyon rossz levezetési formát választottam (mindig úgy gondolom, hogy az alkohol egy hibás probléma megoldási stratégia :(), akkor mindenkit megijesztettem a barátaimat, a szüleimet, az egész környezetemet.... Utána sem ment minden zökkenő mentesen, de úgy érzem, hogy azért ezekből a hibákból tanul az ember.... Nekem olyan problémáim vannak most, hogy szeretnék tanácsokat kérni, hogy hogy tudnék fogyni. Mert próbáltam sok mindent, de a cukorbetegeknél általában ezek a kevés szénhidrátos fogyókúrák nem válnak be... mozogni sem sokat mozgok, igazából arra próbálom rávenni magam, hogy egy egészségesebb életmódot tudjak folytatni a cukorbetegségemmel, mert hosszú távon félek a szövődményektől. Akinek van vmi jó ötlete, elgondolása az életmódváltásra vagy úgy egyébként hozzászólása a történetemhez, kérem hogy írjon, mert nekem kevés ismerősőm van, aki cukorbeteg és aki van, az is később lett beteg nálam, szóval kevés tanácsot kapok tőlünk, meg inkább ők kérnek tanácsokat tőlem, mert úgy gondolják, hogy több a tapasztalatom. Én meg mindig úgy érzem, hogy még nagyon sok tanulnivalóm van a betegségről....
Teljes történet
2009.12.06 13:33 | Janka Hozzászólásai
< 1 2 3 4 5 Következő
Minden történet

Cukorbetegség

A cukorbetegség (diabetes mellitus vagy „diabétesz”) a szervezet anyagcseréjének krónikus megbetegedése. Az elnevezés az egyik fő tünetre, a cukor vizelettel való fokozott kiválasztására és a megemelkedett vizeletmennyiségre utal. Két fő fajtája van, az 1-es és 2-es típusú. Az 1-es típus (gyermekkori) esetében az inzulin hiánya a probléma, míg a 2-es csoportban az inzulin túltermelése okozza a bajt. Az abszolút vagy relatív inzulinhiány következtében, mivel a sejtek inzulin hiányában nem képesek a glükóz felvételére, a vércukorszint megemelkedik, és ez okozza a betegség fő tüneteit.

Témához kapcsolódó videó

Cukorbetegség tünetei

A magas vércukorszint (hiperglikémia) következtében megnő az ürített vizelet mennyisége, a vízvesztés pedig szomjúságérzetet okoz. Cukorbetegség jelei lehetnek még a tartós fáradtság, elhúzódó sebgyógyulás, ismételten jelentkező pattanásos bőrbetegség vagy viszketés. A hiperglikémia miatt szemészeti szövődmény is kialakulhat, látászavar is jelentkezhet. Megtartott vagy emelkedett étvágy mellett a testsúly csökkenhet, mivel a glükóz nem tud beépülni a szervezetbe.

Cukorbetegség kezelése, gyógyítása

Diéta és testmozgás a 2-es típusú cukorbetegség kezelésének, megelőzésének alapja. Célja normalizálni a testsúlyt olyan étrend segítségével, melyben a szénhidrátok, zsírok és fehérjék megfelelő arányban vannak jelen. 1-es típusú cukorbajban fontos az inzulinkezelés és a diéta összehangolása. Orális antidiabetikumok: A tabletták csak a 2-es típusú cukorbetegség kezelésében játszanak szerepet. Egyes típusaik az inzulinérzékenységet fokozzák, mások az inzulintermelést, egy harmadik csoport a szénhidrátok felszívódását lassítja. Inzulin: Az inzulinkezelés beállítása felelősségteljes, különös ismereteket igénylő szakorvosi feladat. A mai kiváló készítmények mellett a beteg kilátásai jelentősen javultak. Az inzulin bejuttatása a szervezetbe napjában több alkalommal a bőr alá adott injekcióval történik. Egyes esetekben lehetőség van az inzulint a bőr alá folyamatosan adagoló pumpa alkalmazására. Az alternatív bejuttatási módok (pl. belélegzés) még kísérleti fázisban vannak.
Ossza meg Ön is betegsége, felépülése történetét!
Olvassa el sorstársai sztorijait, csatlakozzon az Önt érdeklő betegségek közösségéhez vagy keressen megbízható forrásokból.
Ha technikai kérdése van, írjon nekünk!
Lépjen be

Legfrissebb hozzászólások

Újdonságok a várószobában

Hívja meg ismerősét a várószobába!

 

Nincsenek megjegyzések: